تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, | 15:11 | نويسنده : mohammad

   عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
    امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
    و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
    و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست
    و غمــت سـهم ِ مــن
!   آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد ، غصه می خورد ، بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود
    آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه

 زیر باران


چتر به دست نمیگیرم


دیگر از صدای صاعقه نمی ترسم


حالا خوب می دانم


این صدای مهیب ‍؛ همان لحن خیس و ساده باران است


همان شوق آسمان برای بوسیدن زمین


که گاهی از هیاهوی ابرها خسته می شوند


می آیند روی زمین تا زمینی بودن را تجربه کنند


و اگر هم دستشان رسید


از درخت بی سایه ای سیب سکوت بچینند


آن وقت از مرگ واژه ها در زمین به آسمان شکایت کنند


 باران را دوست دارم


حتی اگر از سادگی هایم پیش ابرها بد بگوید ...

    خــوب ِ مــن ،
    همین جا درون شعرهایم بمان
    تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
    به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
    من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
    شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
    تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم


دلم کسی را می خواهد که به چشم هایم گوش کند


کسی که نگاهم را در باغچه ی خانه اش بکارد


و هرروز به بوته های تشنه ی احساسم آب دهد


کسی که از نگاهم بخواند که امروز هوای دلم


آفتابی است یاابری و سرد


کسی که بداند بعد از هر بار دیدنش باز هم قلبم


به دیوانگی و بی پروایی


اولین نگاه می تپد


کسی که دلم هر روز برایش تنگ می شود


 

 

 

 

دلم کسی را می خواهد که شبیه هیچ کس نباشد!

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

آرزوی روانـــــــی مطلق
ساعت10:47---16 تير 1394

ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ …
ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ ..
ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !
خسته ﺍی ﺍﺯ ﺯﻧـﺪﮔـی …!
ﻧـﻤـی ﺧـﻮﺍی ﻗـﺒـﻮﻝ ﮐـﻨـی ﮐـﻪ ﻳـﮏ ﺭﻭﺯِ ﺩﻳـﮕـﻪ
ﺷـﺮﻭﻉ ﺷـﺪﻩ …


نازی
ساعت11:44---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی mohammad ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


مهرنوش
ساعت18:06---19 آذر 1393
mohammad اسم شماست؟

خخخخخخخ

mohammad پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


ندا
ساعت14:50---3 آبان 1393
وبت خیلی قشنگه
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: