تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, | 14:27 | نويسنده : mohammad

به شکرانه آمدنت 
زمین را ازگلهای رنگارنگ پر
روی زیبایت را ازبوسه های عاشقانه ام سرشار
وملکوت را ازعطردعاهای شاکرانه ام لبریز میکنم
چنان طراوتی داری که تمام شعرم را پربارکرده ای‎
ببین با *بــــــــ*اران* چه کرده ای

 

درمن به دنبال عشق میگردد ‎
مرا بدنبال کشف یک حس خوب میکاود
 ای کاوشگر عشق ‎
ای دوست ‎
ازمرده چه می خواهی‎    
نفس ؟‎
دیرآمدی ، من نفسهایم را سالهای دور‎
دریک هم آغوشی نافرجام ‎به دست بادسپرده ام ‎
امروز مرده ای را می بینی ‎
بدون هیچ نفسی بدون هیچ حس عاشقانه ای‎‎
درمن به دنبال عشق مگرد من سالهاست مرد

 

                                         دل است دیگر‎
عاشق میشود‎
بی قرارمی شود‎
دلتنگ می شود‎
هنوز نرفته ای و من به اندازه هزاران سال دلتنگ چشمانت شده ام ‎
هنوز نرفته ای و من دیوانه نبودنت شده ام ‎
دل است دیگر‎
                    دوریت برایش مرگ است مرگ‎                                                                          
چشمانم منتظرقدوم توست‎
 قفل زده ام آنها را به جاده
جاده ای که به عشق دیدارتو، به گلهای وحشی رنگارنگ آذین بسته شده 
و عاشقانه ‎
 جای جای هرقدمت را با لبانم گلباران میکنم
بیا که من بیقرارتوام  ‎
بیا که تا آمدنت خدا را رها نمیکنم
‎‎‎                                                                                                                                                           

قاعده ها را می شکند
ساده دوست می دارد
زود می بخشد
آهسته می بوسد
و از چیزهای کوچکی که لبخند می آورند،تاسف نمی خورد !
زیرا
عشق
می داند که زندگی کوتاه است                                                                                                                
                             
  اوخواهد آمد ‎
اوکه ساکن همیشه قلبم،
مالک تمام شعرهای من است ‎
اوخواهد آمد‎
آن روز پایکوبان به شکرانه حضورعاشقانه اش‎
میان تمام گلهای سرخ نذرم ادا میکنم‎
وبرآستانه قلبش نمازعشق خواهم خواند‎
سربرمهرلبهایش می سپارم 
وغرق دراحساسش عشق را می سرایم
بیا عشق من ‎
بیا که انتظارحضورتو مرا به جنون کشانده است ‎‎‎    

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:46---24 تير 1394
وبلاگت خیلی توپه خوشحال میشم ب منم بسری

خانوم حسین
ساعت15:24---5 اسفند 1393
سلام دوست عزیز وبت عالی بود به منم سر بزن هم کلامیم
با تبادل لینک موافق بودی بگو
به امید دیدار


سوگند
ساعت22:25---30 بهمن 1393
سلام وبت خیلی قشنگه موفق باشی

somaye
ساعت18:23---27 مهر 1393
وبلاگت قشنگه موفق باشی ب منم سربزن

پاسخ:مرسی هم چنین


ایلناز
ساعت13:49---4 شهريور 1393
داداشی وبلاگت عالیه موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: