تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, | 10:59 | نويسنده : mohammad

تخريب مي کنم آنچه را که نمي توانم باب ميلم بسازم...لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني ... زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ! زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ! من زانو نمي زنم...درگير من نشو، ... من مسئول حرفها و رفتارهايم هستم،اما مسئول برداشت شما از آنها نيستم!!!

گفت : بنویس

گفتم : از چی ؟

گفت : از هر چی دلت میخواهد

گفتم : میترسم

میترسم چون هر چه دلم خواست

حسرتش بر دلم گذاشته شد

نه دیگر، بس است ، از تــو نخواهم نوشت

 

 

حریر موهایت را بر زخم هایم بکِش

 

 

 

 

کِ فراموش کنم آزارشان را

 

 

 

 

و آرام گیرم

 

 

 

 

آرامشی از جنس آغوش مادر برای نوزاد

 

 

 

 

نسیم رقص گیسوانت

 

 

 

سرکش ترین امواج دریا را رام میکن

 

 

 

اما

 

 

 

دریای دل مرا چنان بِ تلاطم می اندازد

 

 

 

کِ عنان احساس را از کَفَم می رُباید

 

 

وغرق تمنا میشوم

 

شاید این است « آئین دلدادگی »

 


نظرات شما عزیزان:

چشم های بارانی
ساعت9:32---24 تير 1394
سلام وبلاگ زیبای دارین ممنون میشم به وبم سر بزنید

princess
ساعت21:46---18 تير 1394
جالب اما تکراری

مانا پاکسرشت
ساعت10:49---16 تير 1394
وبلاگ قشنگی دارین از مطالبش لذت بردم
سپاس


maryam
ساعت10:47---16 تير 1394
واقعن عالیه موفق باشید

fateme
ساعت10:13---6 تير 1394
سلام وبه قشنگی داری نوشته هاشم قشنگه

mohammad
ساعت9:59---6 تير 1394
سلام . واای وبتون عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . خیلی خوبه . امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید . به من هم سری بزنید خوشحال میشم .

ℳℐℒÅÐ
ساعت19:15---5 تير 1394
کوله بارت بربند
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد
که به مقصد برسیم
بشناسیم خدا
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم
می شود آسان رفت
می شود کاری کرد که رضا باشد او
ای سبکبال
در این راه شگرف
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد مبر
من جا مانده بسی محتاجم .


♥عاشقانه♥میلاد♥مهلا♥
ساعت18:30---10 اسفند 1393
سلام خوبی گلم♥وبت عالیه♥به وبلاگمون سر بزن نظر بده منتظرتم♥دوست داشتی منو با اسم ♥عاشقانه میلاد و مهلا♥لینک کن بعد نظر بده لینکت کنم♥

اینم ادرس چت روممون دوست داشتی روممون رو هم لینک کن اگه بیای خوشحال میشیم♥ساحل چتwww.sahelchat.org

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


رومینـــــــــا
ساعت13:53---4 اسفند 1393
عالی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: